Recent Posts

Saturday, April 23, 2011

Utmaningen dag 16. En låt som jag brukade älska men nu hatar

Jag har inte riktigt tid att tänka efter så mkt idag.
Men jag var som många vet, ett stort mesigt fan av "hunkarna"  (Asg) i Backstreet Boys i mina tonår. Jag älskade varenda låt med dom och deras skivor spelades på repeat på min CD spelare. (Stackars päron)
Iallafall... så det får bli en av deras sånger. Kan ju inte påstå att jag HATAR denna låten. Hata är ett starkt ord, men jag ogillar denna låten fett nu och fattar inte hur jag nånsin kunde uppskatta sådan här musik. Lame.

Dessutom...what the fuck är det för dans dom dansar?? Och HUR ser Nick Carter ut?! Jag var dökär i....han??! Den pottfrillan är inget att leka med minsann. Suck...tonåringar.



1 cute comments:

Karin said...

haha...tänk vad man mognar, eller hur. Man blir en helt annan människa, än vad man var när man var ung...tott bakom öronen typ:)
Jag får lyssna på denna på youtube, för just denna video ´var förbjuden i sverige står det, när man trycker på play/lavya