Recent Posts

Saturday, April 16, 2011

Utmaningen Dag 08- En låt som jag kan utantill

Jag hann inte lägga in en låt igår eftersom jag stressade runt hela dagen och letade Bröllopspresent till Carol och Jonas. Hon hade sin Bridal shower idag och JA, jag var ute i sista minuten som vanligt. Och inte bara det...jag skulle bestämt vara kreativ och göra en egen present.... kan ju säga att jag satt uppe och svor till sent inatt. (Och grejade med den i sista sekund idag så jag kom presis i tid)

Iallafall...mer om Showern sedan. Nu till gårdagens låt.

Den första som kommer i huvet är denna.
Jag var ett stort fan. Låt mej upprepa det. Ett STORT fan av dessa pojkar.
Jag glömmer aldrig när låten börjades spela på melodifestivalen och jag och kusin Saris blev upplyst av moster att Lasseman minsann är min halvkusin. Han, och min riktiga kusin Maria, har samma fader- den bortgångana Lasse i Streaplers (va i helvette är det för band namn förresten!?)

Det var som i en film.... jag blev trollbunden vid Tvn och kärade ner mej i Lasseman. (sick i know)
Jag har nyligen läst ett par gamla  dagboksinlägg från den tiden, när vi var på någon spelning och alltid stog som NÖRDAR på sidan på scenen och dreglade över Lasseman, jag skrev "Och Lasseman kollade på mej när han sjöng "det borde vara jag" sen blundade han och  jag såg på honom att han verkligen ville krama mej...men han fick hålla sej"
Ehh...what the beep? Vilken jävla fantasi moln levde jag på?
Förresten, om han nu skulle kollat på "det sättet" på mej hade han ju dessutom vart pedofil.
Åhh... sikka tider. Sikken fantasi värld.

Anyway. Här är den. ELOISE!
Ps. Spana in den lama koreografin på 1.19



3 cute comments:

Ljung said...

haha.. åh vilket härligt inlägg!!!
Visst är såna minnen helt underbara att ha?!!

kram moster

Botchow said...

Hihi... ja vet!

Karin said...

hahaha...så hmla kul att läsa..haha Tänk vad minnen är kul egentligen, speciellt o man kan dela dom med nån och skratta åt!