Recent Posts

Thursday, April 14, 2011

Utmaningen- Dag 07 - En låt som påminner mig om ett speciellt tillfälle

Detta var ett lätt val!
Det mest speciella tillfälle jag kan tänka på är såklart när jag blev Davids fru uppe på Mt. Tamalpais fös snart fem år sedan!
Det är den finaste dagen i mitt liv! Så lycklig jag var...så lyckad hela dagen var! Så vackert allting var och hur bra allting löste sej fastän planeringen var väldigt primitiv!
Två av mina Svenska vänner, Sasris och Rosi, var där. Saris tog mej till altaret och lämnade bort mej, till min blivande make, David.
Det var totalt 4 låtar som våra vänner Jonas och Blake sjöng och spelade gitarr till. En av dom var denna...
Passande för oss, för ett såpass goofy och hippie bröllop som vi hade!


LYCKA!!!!!!


Den finaste dagen i mitt liv.

3 cute comments:

Karin said...

Ååååååhh, älskar den låten och filmen...snyft. Önskar så jag varit med./puss

Ljung said...

Önskar detsamma.... att man fick varit med om det.
Det är en sån magisk plats... ja, du såg ju mormors reaktion när hon kom fram!!

kraaaam!

Botchow said...

jag vet...onskar ocksa ni kunde vart dar! Ni skulle alskat det!
Vi hade tur som hittade den platsen!