Recent Posts

Tuesday, April 19, 2011

dag 12 – en låt av ett band du hatar

Svårt... känns som det finns så himla mycket kass musik därute, men jag kan inte komma på något!
Jag har suttit och sökt på ideer i över en timme nu... Finns många kassa artister därute...speciellt från 90 talet (Varför säger vi att vi skäms över 80 talet?? 90 tales musik är ju änu mer pinsamt!!)

Det sämsta band jag kan komma på (Jag kan tänka på måååånga artister jag hatar, som Bieber, Miley Cyrus, Taylor Swift etc men vi ska ju ha ett band!) är... tamtadadaaam:
Barbie Girl med Aqua. Jag har alrig varit ett fan av Aqua, jag kan nog faktiskt påstå att jag hatar Aqua.
Det finns många andra artister som är kassa också, men inte direkt hatar. Så det får bli denna plågan.  


1 cute comments:

Karin said...

haha...den vill jag sjung till..haha
Trallvänlig låt:)