Recent Posts

Saturday, April 9, 2011

Utmaningen Dag 02- Min Hatlåt

Okej...många jäkligt kassa låtar därute. Kvaliteen på artister är inte längre densamma. Det är sorgligt.
Kommer aldirg mer finnas nån som Jimi Hendrix, Beatles, M.J, Rolling Stones, Elvis... Nä, nu har vi istället tungt marknadsförda lame-asses som är berömda för sitt utseende eller för att de klär sej konstigt, sjunger som skit gör dom och behöver fixa rösten på en dator efteråt.

Länge leve dåtidens artister!

Iallafall... En låt som poppade in i min skalle först (och jag kunde inte ens komma på några andra kassa låtar förutom denna till en början) är.....


Denna sången måste ha ett av de mest meningslösa texten i världshistorien.
Det är presis som att han inte vet vad han ska sjunga så han slänger in massa OH MY GODs istället. Uscher din kassa jävel. USCH för USCHER. Argghh... Sången är så fuuuuuul!
Sedan kom jag ju på alla 90 tals plågor som Aqua, Dr. Bombay osv...fast jag har nog inte hatat någon sång lika mkt som jag hatar O.M.G med Uscher. Han tror att han är den nya Michael Jackson, men han är INTE den nya M.J.
Jackson kan sjunga, dansa, ja allt, och han hade meningsfulla texter!

"O O OO O O O OO OO O OO OO OH MY GOD you suck"

Spana in Mammas och Lenas låtval.

2 cute comments:

Karin said...

haha..det trodde jag aldrig du lägga in. har inte ens hört låten innan, men gillar inte den typen. och det är ju som du skriver, många är enbart studioartister, eller så kan de inte sjunga alls, för det mixas så mycket. trodde dock inte uscher skulle vara the big hate för dig..haha, där ser man:D

Ljung said...

Trodde inte heller Uscher skulle vara ditt hatobjekt... han som blivit så hyllad?
Vågar jag säga att jag GILLAR en del av hans låtar? haha