Recent Posts

Monday, April 11, 2011

Utmaningen Dag 02- En låt som gör mej glad

Denna låten gör mej så glad. Så lycklig. På så himla bra humör! Detta är enligt mej en av de mest glädjande låtar som gjorts. En av de bästa låtar som nånsin gjorts.
Den får mej att vilja leva livet och njuta av varje sekund.
Den påminner mej om när jag och David tog en roadtrip ner till Los Angeles och hade presis köpt plattan. Den spelades på repeat i bilen i 6 timmar.
Den påminner mej om härliga Californien. Den varma solen som ständigt skiner i mitt ansikte. De vackra solnedgångerna. De vajande palmerna. Det härliga folket. Californiens vackra skiftande landskap. De ödsliga landskapet, det fullproppade smoggiga Los Angeles. Hollywood skylten. Min hatt jag köpte. Venice beach.
Den får mej att tänka på David och vårat fina liv tillsammans. Och det gör mej glad.



1 cute comments:

Karin said...

Njuuuter...love U2.Öste på ljudet när jag spelade upp videon..haha
De ska komma i min lista, liksom MJ...men vad härligt du skriver, man riktigt känner din lycka. Underbart/puss

Du har skrivit fel nummer, det är temanummer 3, inte 2, som du skrivit...