Recent Posts

Friday, April 29, 2011

Botchow Tshirt!!

För några veckor sedan cyklade vi till Cherry Blossom festival i Japantown. 
Själva paraden var inte så mkt att se, men de hade även en liten marknad där jag direkt föll för en riktigt Botchow T shirt!! Jag fastnade för den och val bara tvungen att köpa den med tanke på att det var en Botchow på den, Plus att jag hittade Kiwi nån vecka innan och Botchown på Tshirten påminde om Kiwi! 
It was meant to be!


PS: Överallt här träffar man på nutcases. Jag och David gick med våra cyklar för det var omöjligt att cykla i den folkmassan. Tillslut kom vi till en öppen plats där vi hade massa rum... Där står en tant och försöker desperat göra ballongfigurer. Hon ser risig ut och har en midjeväska. Helt plötsligt säger hon i en irriterande pipig röst.
"Be carefuuuul.... my balooons. You are too close"
"I know. I can see your balloons but dont worry. Im not even close to you"
"But no pleaaase....go away"
Jag bara glor på tantfan.
"Please goo away....noo...you are too close for my comfort zone"
Jag håller mej från att säga något dumt och kollar på David som bara hintar att vi borde gå. Och det gör vi. Sicka människor det finns.


1 cute comments:

Karin said...

söt T-shirt, den passar dig/puss

ps. man ska gilla tanter