Recent Posts

Wednesday, April 20, 2011

Utmaningen dag 13 – en låt som är guilty pleasure

Skum titel, vet inte riktigt vad den innebär, men jag tolkar den som att det är en musik som man typ kanske inte borde gillla, men kan itne hjälpa att man gillar? Typ, lite pisanmt liksom?
Denna låten kom jag såklart först att tänka på.
Inte lika roligt eftersom jag skrev i ett tidigare inlägg om hur jag gillade hans förra singel "I like it" (Jag vill även ppeka att dessa två låtar är de enda som jag gillar av honom) (Och dessutom så verkar han som en riktigt asshole!)
Men....som sagt, jag gillar denna låten! Så därför får denna bli mitt guilty pleasure!

Ps, lägger inte in orginal videon eftersom den var lite för explicit för min blogg haha... fick lite rosa kinder när jag kollade på riktiga videon (Och nu kommer alla goggla på den eller hu haha)
Förresten, ni vet väl att han egentligen sjunger "Tonight Im f*cking you" Men den blivit censurerad.



Hittade även en rolig parodi! "Tonight Im drinking juice" hahahah



1 cute comments:

Karin said...

hahahahahahaha...googlar orginalversionen..haha...den andra videon var med bra...hahaha