Recent Posts

Friday, April 8, 2011

Dag 01 – din favoritlåt

Hur svårt var inte detta valet då? EN favorit låt...av alla biljoner låtar som finns därute.
Favorit låtar ändras ju hela tiden, beroende på vilket humör man är på, vilket stadie i livet osv. Åh...finns ju hur många som hellst att välja mellan!
Detta är en låt som har hängt med sedan urminnes tider, Spelar ingen roll hur ofta den spelas på klubbar eller radio. Den blir aldrig uttjatad. Aldrig för gammel. En tidlös klassiker!! Därför får detta bli favorit låten....




3 cute comments:

Ljung said...

Tänkte att du nog väljer Arvingarna eller MJ... hehe.

kram på dig

Bella said...

Bra låtval, nu ska jag dansa till denna medans jag drömmer mig fram 3 veckor i tiden tills jag får stå på ett dansgolv med dig i SF! Tänker Le Colonial av någon anledning ;)

Bella said...

Fin header föresten!

Sweet.

Sen vill jag gärna skypa med dig någon dag här framöver. När brukar du vara inne där?

Puss!