Recent Posts

Monday, April 18, 2011

dag 10 – en låt som får dig att somna

Faskien också. Jag glömde visst lägga in en låt igår...så idag får det bli 2 låtar igen.
En låt som får mej att somna.
Man kan se det på gott och ont. En låt som får en avslappnad och vilja somna, eller en låt som är så förbaskad tråkig at den får mej att somna. Jag kör på det första eftersom jag vet presis vilken jag ska välja.

Den vackra låten May it Be med one of a kind Enya! Enyas låtar är överlag extremt lugna och avslappnande! Man kan drömma sej iväg till drömmarnas land!
Sedan kommer ju låten från en av tidernas bästa filmer, Sagan om ringen!!



Yay för Frodo (Och att jag fick min egen hobbit tillslut!)

1 cute comments:

Karin said...

Åååååhhhh....den är ju så vacker att man kan börja grina...usch. Snyft!