Recent Posts

Monday, November 2, 2009

Svett

21 grader varmt. Stekande sol. Golden gate bron. Strand. Barn plaskar i vattnet. Kille spelar gitarr och munspel. Hundar leker med varandra. Mammor joggar med barnkärran. Cyklande turister. Tjejer lapar sol. Varm söt lukt, och svettdroppar i pannan.

Jag har varit ute och joggat på Chrissy Fields.
vilken UNDERBAR dag!

Kissie ::: Boo

8 cute comments:

Ljung said...

GUD SÅ SKÖNT DET LÅTER!!!

Och då får jag kontra med mitt.
Helt svart ute. Klockan är 6,30 på morgonen och det är 5 plusgrader. Vad blir det för väder? Cyklar till jobbet kl.7. Gula och röda löv täcker vägbanorna så det nästan är svårt att cykla. Man börjar ana att vädret kommer bli någorlunda ok... några moln märks och en liten solglimt där emellan. Än är det ingen snö i luften eller på vägarna. Skönt. Vill inte ställa bort cykeln och låta den gå i ide för då saknar jag den så... älskar min cykel!!!

Så var början till min dag idag!

KRAM Pannisen

Botchow said...

vad trevligt att höra!

Karin said...

Vaknar på morgonen kl.7. Tjatar på daniel. Han blir sur. Kikar ut genom en trasig persienn. Dimmigt och jävligt. Regn idag med! Folk ser sura ut. Löven ligger och skräpar på gatan. Har ingen cykel. Måste gå i pisseregnet. Grinigt som f*n. Fryser och vill hem. Kommer hem och sätter mig framför datorn.
Solen kikar äntligen fram där, för Johanna loggar in på skype./puss
(avis på johanna)

Botchow said...

Men mammaaa hahahaa.... det dar lat ju inge kul :-) Men slutet var bra :-)

sarah said...

Min tur min tur!
Går och lägger mig igårkväll med huvudvärk. Vaknar kl 3 på natten när huvudvärken i sömnen förvandlats till migrän. Går upp och spyr som en gris. Somnar om sittandes för jag inte vill dö av mina spyor.Tror jag ska dö ändå för det gör så jävla ont. Vaknar kl 9 och ringer in mig sjuk. Somnar om. Vaknar kl 11 av en kråkfan som skriker på min balkong. Öppnar dörren och gapar åt den. Svarar jobbmail. Fult,äckligt och blåsigt. Solen tittar fram kl 15 och min migrän är äntligen borta!Går på promenad vid vattnet. Njuter. Tills min mössa blåser i vattnet. Åker sur in till stan, tänker köpa en ny mössa men köper en jacka istället. Blir glad :-) Äter mackor med jordnötssmör till middag för det är jag värd.
Puss o kram! hihi

Karin said...

hahaha...inte bara jag är pessimist ibland...ginger ninjas var värre. eller rent ut sagt, för jävligt liv...stackars människa:-)Hon behöver nog en tripp till SF.

Botchow said...

HAHAHA omg jag kissar pa mej!!! Allas dagar blir ju bara varre och varre! Saris, jag kan totalt se dej gapa at den dar krak-javeln! Och nar din mossa blaser av....sa klockrent!!

Ljung said...

haha... sarah sa att jag skulle komma in och läsa fortsättningen efter det jag skrev... haha.. skrattar också ihjäl mig!!!
Herregud vilka ruttna liv vi har allihopa!!!!

NOT!!!

(hade inte gått tillbaka och läst vad som hade skrivits efter mitt inlägg innan...)