Recent Posts

Monday, November 23, 2009

Min Sofisi


I fredags to jag hand om min gosing Sofia. Har inte sett henne sedan Augusti! Gud va hon har vuxit! Stora tösen nu ju! Så har hon ändrats lite nu. Blivit mer mognare igen. Så har hon börjat bli lite medveten om hur hon ser ut. Hon, som alltid velat ha kort hår, sparar nu ut!

"Wow girl, your hair is so long now!"
"Yeah, Im saving it to be long like Helenas in my class, and im also saving my bangs because i want it to be in my eyes like Helena!"
(Helena är en jättesöt flicka som ser ut som ett litet troll!! Hon kammar aldrig håret och har lång lugg till näsan typ haha)

Ja, det blev ett kärt återseende med Sofia ige iallafall. Vi lekte i hennes rum först. Sedan hade vi lunch med Bella, sedan playdate med 2 i hennes klass, sedan simning! Så det var en fullspäckad dag!

Känns så skönt nu, för jag uppskattar verkligen tiden med henne mer nu! Åhh, vad jag önskar att jag får ett barn som henne. Hön är verkligen BÄST!!!



ÄLSKAR DEJ SÖTNOS!!!



3 cute comments:

Karin said...

sweathearts:) Puss

sarah said...

Aww,sofia är så söööt!Och så mycket mognare än mig...och dig...tyckte ju vi var hur fåniga som helst där fram i bilen..hihi..

En mamma mitt i vardagen. said...

Åhhhh längtar tills du ska ha bebbe :)