Recent Posts

Thursday, November 26, 2009

Soooool

Här har det nu varit strålande solsken i över en månad. Och ovanligt varmt också. 17 grader och klänningväder. Det brukar faktiskt vara frost på morgonen vid denna tiden! Så nån jul känsla har man ju inte direkt. Vi som tänk köpa julgran på Söndag. Helt stört!
Men jag klagar inte. Snart kommer regnsäsongen hit...usch... det blir väl 2-3 veckor med ösregn. Sen kommer våren igen ;-) Men jag vill ha snö!! Måste verkligen komma iväg till Lake Tahoe igen!!

Mina döda växter som dog när Saris var här. Fast gräslöken hade börjat växa igen :-)






Kissies ::: Sunny Boo


3 cute comments:

Karin said...

ååå, vad gött det ser ut...vill dit!

sarah said...

Haha!!!Damn, det är ju känt att blommor inte överlever hos mig, men inte visste jag att min blotta närvaro hos andra tar kål på dem...

Ljung said...

öhhh... VAD är en sol för nånting?