Recent Posts

Sunday, November 29, 2009

Fantastiskt!


Jag vet

Klockan ar över midnatt och jag är fortfarande vaken.
Sen är det ju Lördag ocksa kom jag på. Sa det e ju inte mer än, rätt, att vara vaken över midnatt. Bara att denna helgen vart så lång eftersom vi haft långledigt! Har gått omkring och trott att det vart Söndag hela dagen.

Har Presis varit och kollat på "Fantastic Mr Fox" på bio. Underbar!! En Stop motion film adapterad av boken Roald Dalh skrev. Det var jättevacker, rolig, och jag älskade skådespelerit! De hade verkligen de perfekta voice overs!





Idag akte Bellis hem forresten... Kommer bli sa tomt!! Vem ska nu komma pa morgonen och dra ut mej pa en joggingtur pa stranden?? Maste jag ta mej ut sjalv nu?? Jag hade inga tårar kvar nu iallafall. Detta året har verklingen varit alldeles för många hej-dån...
Saknar dej min fiiina Bellis!

Nu blir det nog ett avsnitt Oni-pon-flon. Elller ehum, X-files.

Kissies ::: Boo

3 cute comments:

Karin said...

Usch då, stackars dig.Dessa godbyes. Du får leka äktenskapsmäklerska och hitta en amerikanare till henne, med en snygg singelpappa, (till mig )Kolla på Anna Anka...kan hon så kan jag
pussokram/

Bella said...

Snyyyyyyyyyyyyyft, böl, buhuuuuuuu.

Så ledsen att jag behövde lämna. Men men, jag kommer ju tillbaka. Det vet ni ;)

En mamma mitt i vardagen. said...

Älskar oxå långledigt, just nu har vi sån lyx att vi alltid är lediga fre lör mån!! men de ändras snart...