Recent Posts

Monday, November 2, 2009

Mjau och Boo

Halloween är härmed överstökat och igår såg vi den första jul-reklamen på TVn. Tis the season!

Som alla vet så är Halloween en förbaskat stor tradition här. Jag själv älskar den. Har aldrig förstått varför folk varit så anti. Och tänk vad kul för alla barn att klä ut sej!

Märkte från Facebook och äver andra bloggar, att det även börjar bli grymt stort i Sverige också. BRA säger jag! De annars så anti Halloweenska landet har äntligen insett att det faktikst ÄR kul att klä ut sej.

Jag själv var en bandit-katt. Den mest lyckade outfitten yet. David var ett spöke. Han hade ritat ett asballt spökansikte på lakanet inspirerat från spöket "Boo" från Supermario.
Åkte till en fest i Oakland. Hemmafest är roligare än att gå på klubb. En kul kväll!
David kom ut frön dushen och såg ut sån här
Jag kunde inte sluta garva. Han kommer ALDRIG få skaffa mustach!!

sådär ja. nu var den bort rakad. David jobbar på sin spök dräkt.

Min balla burglar-cat

Mjau på er

Jag hamnade i en cat fight.

Spöket


Katten och spöket.

Katten och spöket gillar varandra.


På festen hade hon en läskig spegel.

Hör ser ju spöket glad ut.


Arvid och Bria


Jonas och Caroline

Blake och Nathalie- Super MArio och Princess Peach


Katten och Spöket


Gänget


Jag och Gothbruden är farliga.




Mario ville hångla me spöket.







7 cute comments:

Ljung said...

HERREGUD så härliga ni ser ut!! Skitbra 'outfit' på er alla... och vilket jäkla häftigt spöke David hade målat!!!!

BALLT!!!

kram på er!

Karin said...

WOOOOOOOOOOW...så jäkla bra ni var. När du beskev lät det bara så enkelt...men fasiken vad bra. Skithäftigt spöke och sån jäkla go katt som du blev, får du gärna ligga i min soffa och spinna. de andra var också jäkligt bra...så himla kul. En tiopoängare!/krams

Karin said...

...förresten...tycker som du, David ska nog vara utan mustasch...jag blev bara full i skratt. Han var liksom inte trovärdig mustaschbärare..haha:)

En mamma mitt i vardagen. said...

I'm baaack!! :) eller ja...har tid att kolla bloggar ida iallafall haha...

Skit bra kostumer ju! Hade ja me velat vart me på!

Du skriver på svenska!!!! :D

Saknar min svenne Hannis Puss

Botchow said...

Visst sag han rolig ut i mustachen. Han hade kunnat satta pa sej en hatt a se ut som nan tysk eller rysk pa 1940 talet haha :-)

Helenis! Youre back! Saknat dina kommentarer! Och saknar dej med saklart! Min svenne helenis muhaha

sarah said...

haha, aaww. va coola allas dräkter var, men ni två var lite extra söta med era totalt osynkade kostymer. Alla andra passar ihop och era är helt random, hihi,katten och spöket. Men det är det som gör det så kul!love u guys!Kraaam!

Botchow said...

Hahaha saris, jag sa ocksa det. Alla andra passar ihop! Sa kommer jag a David som katten a Spoket. David vagrade ju vara katt "a...cat??! Im not going to dress up like a cat!!" Haha