Recent Posts

Monday, November 23, 2009

Pallo modebloggar

Ehhh...eller kanske inte. Men jag måste bara dela med mej av glädjen att jag hittat en underbar klänning på Forever 21!! Den sitter som gjutet! Och så får man sådär härligt stora ballonghöfter i den!


Sedan har jag äntligen hittat ett par apsnygga boots! Älskar färgen, formen, detaljerna, höjden. Klockrent! Bästa är - Dom passar mej!!



Visar även en grej som jag köpte när Saris var här i somras, innan det blev mode att ha rosetter, blommor och fjädrar i håret. Detta diadem kostade mej 20 dollar och nu kan man få tag på dom överallt för typ 5 dollar!

Uppenbarligen är jag en riktig jävel på att modeblogga. NOT. Tycker det är riktigt tråkigt faktikst. Vem skulle bry sej om vad jag har på mej liksom haha :-)


Kissies ::: Boo





3 cute comments:

Karin said...

snyggt...fast det gick inte att se bilderna stor. länningen ser läcker ut.
Och du...du suger på att modeblogga. Håll dig till det du är bästa på..haha./puss

Botchow said...

Mah!!! Men ja, det e ju sant ;-)

En mamma mitt i vardagen. said...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGG bryr mig! Om den nu inte hade vart axelbandslös så hade du fått köpa en direkt till mig :D

stövlarna=skitsnygga! ps.jag har precis hittat ett par som jag kan ha med!!!!!! köss på dej