Recent Posts

Tuesday, February 1, 2011

what happened in December, stays in December...or...NOT

Jaha, sitter fortfarande här. Försöker desperat komma ikapp med min bloggning, vilket går ganska så...sakta minst sagt. visste ni att
  • Jag har blogginlägg från MAJ förra året att skriva om
  • Jag fortfarande inte skrivit om när min Mormor var här! Hallå!
  • Jag har inte skrivit om när Bella var här i Augusti.
  • Jag har så mkt att "måste" skriva om, att jag inte ens är bra på att skriva längre
  • Att jag borde göra min Franska läxa istället för att sitta här.
  • Att jag är lite hungrig eftersom jag bara ätit en banan
  • Att jag måste flytta bilen om 3 minuter
  • Att jag plockade ögonbrynen förut
Så, här har vi December
Det var thanksgiving hos Davids kollega i November
Mitt receptionist jobb


Vi hittade "The tree"
Jag stod i "granskogen"
The chosen one
Min make var jävligt het
Jag skickade iväg julklappar till mitt fadderbarn i Filippinerna
Det var Lusse firande
Det var hur mkt barn som hellst
Jag var med
Och jag sjöng på
Julbak hos finaste Steph och busfröt
David drack Kombucha...
...innan vi gick till Lucasfilm Christmas partyt
De hade olika länder tema, här är vi i Tyskland
Här är vi igen-en Tyska, Svenska och Holländska
The girls vid Brasiliansk grej
The men-Italienare-Fransman-Thailändare
Roliga masker i "afrika"
På dansgolvet där David uppenbarligen ville visa upp sina vita tänder.
Dagen efter sa jag Hejdå till Flumis. Det var dags att bege sej till Sverige.


1 cute comments:

Karin said...

kul att du börjat skriva igen om vad som händer, och foton och så...pusspårej