Recent Posts

Thursday, February 10, 2011

Jag borde inte...

Men har gjort det iallafall... Bloggat. Fan. Detta skulle ju vara min produktiva dag, men nej. 
Iallefall, Frida har ju varit här. Lillasyrran till en av mina äldsta och bästa vänner. Frida har alltid varit så himla söt, och hängt efter oss. Frågat frågor och varit så  nyfiken av vad vi gjort. Nu har hon vuxit upp och skaffat en härlig personlighet. Hon har officiellt tagit steget från "Lilla syster" till "vän". Grattis Frida. Det är vekrligen en ära för den ska jag säga. Vi skulle haft nån slags ceremoni eller något ju.
Jag är så glad att hon hälsade på!
Vi var upp på taket
Vi hängde vid Lombard Street






Vi hälsade på Huset fullt husen vi alamo Square





Dag två åkte Vi Cable Car


Vi hängde i fishermans wharf ett tag















Dag Tre åkte vi över Golden Gate Bron till Marin County.




Fridan åt gigantisk bulle i Sausalito

Vi kikade på husbåtar


Frida var allmänt söt









Vi åkte upp till Mt.Tam och våran vigsel plats.

Och så kollade vi på solnedgången




Min vackra stad.
Dag fyra kollade vi på Sutro baths och Cliff house.
 
Senda såg vi den fulaste "fågel" vi nånsen sett.

Frida diggade Hippie stället Haight Ashbury
Frida shoppade som en galning


Vi cyklade till bron


Och förbi Palace of fine Arts i mörkret.


sista dagen gick vi igenom chinatown





Vi gjorde Pedikyr första dagen också.
Och så åt vi lunch på cheesecake factory!

0 cute comments: