Recent Posts

Tuesday, February 1, 2011

Jeez

Jag vet att jag ofta skriver detta, men faaaan vad tiden går fort. Den går faktikst skrämmande fort. Jag skulle till och med vilja påstå att den går ÄCKLIGT fort.

Det är redan Februari liksom. Snart jul igen. Och ja, vi har fortfarande kvar våran julkran. Den har inte blivit vattnad sedan första helgen i December, så den ser lite lessen och...beige ut. MEN, de enda barren på  golvet är-...5. FEM BARR! Hallå supergran liksom. Vi får väl se vad som händer när vi slänger ut den. Vågar faktikst inte röra den.
Me and the gran
Så, jag har inte hunnit med mycket i Januari...inte lika mycket som jag hoppats på, men jag har redigerat 2 bröllop som snart kommer ut på fotobloggen, jag har haft Frida här i en vecka och sightseeat me henne, och så har jag varit i Los Angeles på "jobb conferans" med Cultural Care (Hehe...det låter så viktigt)

Denna veckan jobbar jag på receptionist jobbet halva dagar fram tills fredag, sedan jobbar jag heldag Fredag, Måndag Tisdag. Detta är BRA news eftersom jag inte jobbat sedan November och definitivt behöver deg.
Jag och David går ju in på vårat FEMTE år i år...(un-fucking-believable) så det skulle vara jäkligt skoj om vi kunde ta en romantiskt resa någonstans! Åhhh...hoppas!! 
Sedan när Frida var här och hon shoppade som....en gaaaaalning gick jag så snällt brevid och kände mej fattig och svor att jag snart också ska kunna gå lös så där, istället för att prova saker...tänka i 30 minuter, för att sedan bestämma mej att "nää, jag BEHÖVER ju faktikst inte denna...." och inte köpter något.
Men, man måste ge mej cred att jag håller mej och verkligen inte köper något "onödigt"!

Puss på er
-Boon

1 cute comments:

Karin said...

hahaha...julgran än...du är verkligen din pappas dotter!
Ja tänk...5 år...visst går det fort, speciellt när man blir "äldre" :)
Ni får åka på en romantisk resa,behöver ju inte vara så långt. bara det är romatik i luften..puss