Recent Posts

Monday, February 14, 2011

oops

Det var One days sale på Macys förra veckan.
Jag "råkade" handla en del.
Men till mitt försvar, sist jag "shoppade loss" var när Saris var här i Juli förra året.

Då är det faktiskt HÖG tid för mej att shoppa lite.
Plus att på One day sales brukar det mesta jag handla kosta under tio dollar.
Så nu fick jag 10 plagg för 700 lappen.
Ganska så bra ändå! 


 








 Den svarta klänningen hade jag på Valentines middagen igår, och den beiga långarmade klänningen älskar jag, den har också redan blivit använd! Den vita tröjan i spets är sååå vacker! Den är genomskinlig , men tyget är så fint! Fast min favvo är nog den blommiga nät tunikan! Love it!
Så, 3 klänningar, ett par jeans, och 6 toppar för 700:- Inte bara det, de är alla från Macys (Och inte ROSS haha) och många är från märket "American Rag" Och "Jessica Simpson". Inte för att jag bryr mej om märken, men ändå, Bra klipp!!

3 cute comments:

Karin said...

ska bli kul att få se dom på, i kommande bilder. Bra köp, vilka fina fynd!/puss

Ljung said...

Åh vilka fina kläder Johanna!!!
Jättebra köp!
Kan du inte ta foton när du har dom på? Modella lite för oss!

Snälla snälla?

kram
moster

Bella said...

SNYGGT!

Ut och gläns med dig ;)