Recent Posts

Sunday, February 27, 2011

Steph and me

Jag brukar ju träffa min gode vän steph och hennes mini plutt varje vecka, Men denna veckan hände något som aldrig hänt förr. Jag träffade Steph själv...utan miniplutten. Vi kom fram till att vi aldrig bara umgåtts vi två. Galet. Och fastän jag är kär i den dära galet busiga plutten, så var det ganksa skönt att bara avnjuta en lunch i lugn och ro utan bäbisspråk och skrik och gråt haha. Vi såg även "I am Number Four" Som faktiskt var lite bättre än vad jag trott. Lite töntig och tonårsinriktad på vissa ställen, och musken var lite...fel för filmen, men en ganksa intressant story.

Jag röstar på fler sånna här dagar Steph!





2 cute comments:

Bellis said...

Nice, ladies on their own ;) Langtar tills jag får sitta bredvid och höra allt skvaller!

Karin said...

mysigt...<3<3