Recent Posts

Friday, March 12, 2010

Sov gott Tina

Nu kan du äntligen få ro och upptäcka sin nya värld!

Idag begravdes min fina Moster Tina.
Känns så...obeskrivligt konstigt... Mamma tog kort och filmade lite efter, och när man såg fotona på henne vid kistan... då tänkte jag, varför e det foton på Tina där? Hon är ju där...som gäst, på begravningen. Det är inte Tina som ligger i den kistan. Hon sitter där brevid alla andra. Det är någon annan de sörjer!!!


Nä, som sagt, kommer jag nog inte förstå förräns jag e i Sverige... kanske inte ens då...Vet inte om jag nånsin kommer förstå....

Saknar dej min vackra moster! Hälsa Moffa!





2 cute comments:

Bella said...

Fina bilder! Roligt att ni scannat dem. Så ska man ju göra med alla bilder.

Förstår att det känns overkligt. Svårt att ta in.

Vi får bara hoppas på att det är en vackrare plats på andra sidan.

Ljung said...

Älskade älskade syster....