Recent Posts

Thursday, March 4, 2010

Jippie for Hippie

Titta vilken fin tröja jag köpte på ROSS!! (Dress for Less) Hehe
Ett riktigt kap. $7.99 folks! Knappa 50 lappen! 
Den hängde så fint där på sin galge. En närmare titt tyckte jag den såg tantig ut, men en röst sa till mej att prova den. Och den satt som ett smäck! Så himla mej...hippie mej!
Passar in här i San Francisco. Somrigt, blomstrigt och Hippie!
Lyssna nu här på denna underbara sången och kom hit för fan.



3 cute comments:

Karin said...

ÄÄÄLSKAR DEN SÅNGEN OCH ÄÄÄLSKAR DIG OCH ÄÄÄLSKAR SAN FRANCISCO...OCH ÄÄLSKAR DIN BLUS!

Jos said...

JAG VILL JU! Jag vågar inte flya! JAG VILL! GAH... uppfinn teleportation så kommer jag med en gång! ;)

Hade varit mysigt å komma å få en personlig guide, den bästa! :D

Pussar!

Botchow said...

Tack lilla mamsy!

Awww Joooos!! Du far ta nagot piller som du sover hele vagen!! Eller sa far du aka med mej nasta gang jag aker hem hit igen, och halla mej i ena handen och Dada i andra!
Eller kanske ga pa nan kurs for att bota din flygfobi! :-)

VILL JU ATT DU SKA KOMMA!