Recent Posts

Sunday, March 21, 2010

Boven Johannis


Sist jag tvättade och hade haft kläder i torktumlarn en timme, var kläderna fortfarande pissblöta, vilket menas att den jävla torktumlarn e paj, igen.(Den pajar typ alltid och det tar dom 1-2 veckor att dra hit sina arslen och laga den)

Jag blev så arg att jag försökte öppna mynt inkastet (Det kostar $1.25 att torka) Men förgäves. Jag stog där och försökte frenestiskt få upp låset. Ville ha tillbaka mina en och tjugifem cent. Jag kände mej riktigt busig.

Sedan upptäkte jag ett annat lås. Snirklade upp med hjälp av ett gem och snokade runt i förtjusning. Va lite maskineri däri, men inga pengar inte. Jag trykte på en knapp och vips satte maskinen igång. Nästa tvätt gjorde jag likadant, och det funkade... 

Nu tvättar jag igen, och gör samma sak igen. Här ska fan inte betalas något mera för att få sin tvätt torkad. 
Men shhhh, det e min lilla hemlighet. Jag är värsta boven ju!

 

1 cute comments:

Karin said...

haha...här har man uppfostrat sina barn till att vara ärliga...haha:-D