Recent Posts

Tuesday, March 16, 2010

Åh vilket gött väder det är ute. De säger på vädret att det ska hålla i sej i en vecka minst! Vanligtvis brukar en inte oroa sej för regn här...men fan vad det har regnat denna säsongen!
Ska bege mej ner till Downtown strax för att träffa the hot mama och hennes lill plutt. Vi försöker träffas en gång i veckan iaf! Men min plan om att vakna kl 8.00 och jogga på stranden sket sej.
Helgen var bra, fotade ju ett bröllop med Julie i Lördags. Ett roligt bröllop, fick lite mer ansvar denna gången att fota från en speciell vinkel inne i körkan. David hämtade upp mej från bröllopsfesten runt 22.30! Än en gång...JAG VILL HA ETT STORT BRÖLLOP!!

Söndagen cyklade vi till Haight Ashbury, hippiekvarteren och kollade i affärer och åt lunch. Ville hitta en vintage klänning så vi gick i en del second hand affärer. Men jag htitade ingen. Second hand kläder e alltför dyrt! Fan billigare att köpa klänningar på ROSS!

Jag vill åka nånstans... David är desperat efter semester och jag har så dåligt samvete att "gå här hemma". Vill så gärna att han ska få en välförtjänt semester, så OM hans bok säljer bra kanske vi får lite pengar över så att vi kan belöna han med en resa. Så ALLA får se till att köpa hans bok! Stöd David och hans konst!! Spana in Davids blogg
Han e kass på att uppdatera, men när han väl gör det får ni fina bilder att vila ögonen på.

Nu ska jag ut i solen!

Kissies ::: Botchows



1 cute comments:

Karin said...

Givetvis, köper alla boken.Hoppas den kommer ut snart.
Låter underbart med ett stort bröllop.men var ska ni ha det??
Ska alla fransmän resa till Sverige eller alla svenskar resa till Frankrike...hmmm! Inte lätt.