Recent Posts

Thursday, March 4, 2010

Sommar sommar sommaaaar....


Fick en chock när jag yrade ut för att flytta bilen för en timme sen (Jag vaknade 10 minuter innan bilen skulle flyttas så jag kastade mej upp och tvätta bort nerkladdat smink och rusade i princip ut) 
Öppnade trappuppgångsdörren och innan min nyvakna kinesögon vant sej vid den klarblå himmlen och det starka solen, kände jag hur bölja kom mot mej!
Så med ett flin satte jag mej i en asvarm bil...luften luktade gott, och jag tänkte att jag ska minsann till stranden och sola idag. Och jag ska minsann jogga uti de fina vädret...
Det ska fortfarande regna mer... så jävla trött på regnet. Men sånna här dagar, då blir man påmind att jag älskar Californien. Ser fram emot April, när det sista regnet fallit och man har 6 månader av bara blå himmel, sol och värme. Poolen, stranden... Åh, detta året ska jag verkligen ta tilvara på att jag bo här!!

Ingen som vill komma och hälsa på???

Ni får en asbra rolig personlig guide. Moi!
Biljetter i Maj-juni från 6.000:-


7 cute comments:

Ljung said...

åh, vem skulle inte vilja hälsa på!!! :o)

Världens vackraste stad ju, med den bästa guiden man kan tänka sig!

kram

Karin said...

jag kommer på stört...ska bara hosta upp 6000:- plus pengar till nytt pass:)
Låter underbart och är så avis. Förresten..sminket tvättar man av sig på kvällen. Det är bakterier i smink plus att ögonfransarna lätt går av om man sover med mascara..bara ett tips.)

Botchow said...

Men, vem fan orkar ta bort sminket???

Karin said...

jag/puss

Ljung said...

Jag!
Kram

Botchow said...

Meh....*Apploderar* *Staende ovationer*
Vad mer vill ni ha? Ska jag kyssa era fotter ocksa? :-p

Klara said...

Jag kommer i början av juni och stannar i 2 el 3 veckor!!! Då ska vi göra lite turer! Du ska visa mig allt jag missade när jag bodde där. :P