Recent Posts

Sunday, March 21, 2010

Happy Birthday Dominic!

Idag var vi på stranden och firade Dominics första födelsedag! Det bjöds på grillat och dricka och god tårta! Tror ni att David diggar min blomma i håret då? Nej såklart. "Its nice, if you live in the 1920´s." Var hans tycke
Suck, killar kan ju ingenting om mode :-D

Dominic är stora pojken och kan stå helt själv nu!! Snart kommer de första stegen!!



Våran present med julklappspapper. God Jul.

4 cute comments:

Karin said...

jag tycker du är hemskt fin i blomman. Passar nu när våren är kommen och passar ännu bättre i SF...med flowers in their hair...ser så mysigt ut med picnic/ Puss på dig

Karin said...

förresten..när/om jag kommer över, då vill jag med ha picnic i den parken. Det ser så san fransiscoaktigt ut och är ett måste!!

Jos said...

Jag håller med, du är jättefin i blomman :D

Puss

Belissimo said...

Åååååååååååååå. Jag ville ju vara meeed och fira honom. Pussa på stora killen, kraaaama. Är så lyckligt lottad att jag känner Er och känner sån förlust att jag inte kunde närvara. Hans 2 årsdag ;)

Jättefina bilder. Han är ju redan en cooling :). Jag tjuvar några och lägger upp på min blogg, min fotovägg för alla att se.

Blomman i håret är unikt, snart går alla runt med en egen variant och David kommer vänja sig.

Vet du att jag träffar en David nu?

Kom och tänka på att det faktiskt är samma namn. Nu när jag lärt mig att uttrycka Da´vid, som hans namn ska uttalas ;)

SAKNAR DIG!