Recent Posts

Wednesday, March 10, 2010

Jag slickade på statyn

Ännu en av min mors och mina givande konversationer...

Klicka för större bild.




Ser ni även så smidigt mor min hintar att hon vill ha nytt (Från USA) Kan man vara mer uppenbar liksom?

Och ja. Jag slickade pa "Den nakna madamen" Och ja, den smakade surt.
Fråga mej inte varför.

4 cute comments:

Karin said...

hahaha...detta kommer jag inte ihåg.
För det första, så var det för billigt...100 spänn minst var den värd.
För det andra...varför slickar du på statyn...hahahaha????????
för det fjärde..varför ifrågasätter jag inte att du slickar på statyer??
för det fjärde...vad vill jag ha?? Nytt?? Vad?? en ny staty??
och för det femte...blir man rikare på 30:-???
haha. Så kul att läsa, så här i efterhand. haha!

Gabi said...

Ni är söta!

Jos said...

Haha, du e för härlig :D

Pusspuss

Botchow said...

Till mitt försvar, jag var liten. Typ 9 eller något.
Oj då, 30:- mamma, det var en hel förmögenehet! Haha, men många bäckar små ;-)