Recent Posts

Friday, March 12, 2010

Sleepy Friday

Fredagkväll och jag är astrött som vanligt... Blev inringd till jobbet så jag har jobbat idag, vilket behövs må jag säga. Ska även jobba Ons-Tors-Fre nästa vecka, + Måndagen och Fredagen veckan efter! Bra me jobb. Ska även ta hand om lilltösen Sofia nångang nu i Mars... saknar ju min lilla buse! Tänka ej att hon är 5 år nu! Och hon har börja leka me Barbie! Så jag köpte en "Veterinär Barbie" med tillhörande set!

Imorgon har jag ett bröllop med Julie förresten. 1.45-9. Lång dag och antar att migränen kommer komma smygande igen...men jag har blivit bättre!! Har ju bytt P-piller och det hjälpte!! Har inte haft migrän i samband med min mens sen dess, inte lika ofta alls! Minns faktiskt inte ens när jag hade migrän sist! Känner så skönt-...nu när jag tänker efter känns det lite som jag var i en dimma när jag hade dom gamla pillrerna! Alltid seg och trött, migrän...
Har ju även provat bettskenan mamsy skickade som jag ska sova med (för jag gnisslar tänder som faan) Den känns också bra, känner mej faktiskt mera utvilad när jag vaknar, MEN jag är helt torr i munnen för bettskenan är gigantiskt och jag dreglar som en jäkla bulldog med den.

Nu ska vi iväg och kolla på "She`s out of my league"

2 cute comments:

Bellis said...

Vilken tur att du bytte. Man får sig en tankeställare när p-iller kan ge såna biverkningar. Inte bra.

Det har ju påverkat hela din vardag. Men nu är det slut på det. Underbart vännen!

Och massa jobb. Love that. Kul att få jobba i sträck så man hinner komma in i arbetsuppgifterna. Rolig nästa månad när the cash dimper ner på kontot. Eller ni får utbetalning varannan månad. Skulle vi också ha här.

Jag har sagt upp mig nu..Orkar inte ringa längre. En vecka kvar och lite panik till vad jag hittar här näst. Turen måste bara vara med mig denna gång. Idag blir det CV skrivning, och imorgon ska Alex få ta proffsbilder på mig. I kavaj, utomhus. Har du några tips? Det ska bli min Cv bild till när jag söker sekreterarjobb :)

Its all about första intrycket ;)

Saknar dig så det gör ont. Älskar Göteborg och här vill jag stanna, tills den dag jag hittar vägen tillbaka till San Francisco vill säga..

Peace, love and understanding ;)

Ooops I did it again said...

Varannan vecka ska det vara. Och p-piller.

Så det kan gå :)