Recent Posts

Saturday, March 6, 2010

Duktiga jag



Tänkte bara skryta med att här e det minsann en som vart på gymmet 4 dagar denna veckan! Mars månad startade BRA!
Tog "Rythm and motion" dans klass Måndag och Onsdag. En jätterolig gay kille håller i klassen. Bra musik och roligt! Tisdags blev det "Zumba", rolig och bra fast damn vilken intensiv klass måste jag säga. Torsdags gjorde jag cardio. 
Gymmet har ju inte funkat så bra för mej de senaste..hmmm..sisodär 9 månaderna. Vilket menas att jag betala 900 Dollar för ingenting. Bra Johanna. Bra. 
David har sagt att om jag inte går längre så måste vi avsluta medlemskapet. Så nu tog jag mej i kragen minsann. Det e ju såå skönt efter man vart där! Och klasserna e ju roliga.... och fan, jag nådde ju inte ens ner till min "mål vikt". Men nu ska det bli ändring!

Idag var jag och David upp till Marin och hälsade på hos the Lo family. Wayne och Rebecca. De har en 2 årig dotter som nog är den sötaste ungen sen...forever.
Dom är ju kineser, så hon har pyttesmå glada ögon och de rundaste pluffsigaste kinderna nånsin! Så är hon sååå misstänksam mot alla. Säger ingenting. Bara kollar på en med en allvarlig min.
De har även en nyfödd son på 3 månader. Soooo tiny! Jag fick hålla han fast det känns ju som man ska göra sönder honom. De hade iallafall öppet hus för att de aldrig riktigt haft något housewarming party.

Nu sitter David och spelar Tv spel. Hans X-Box var ju pa "Tv spels sjukhuset" i 2 veckor sa nu e han helt galen (e han iofs alltid) i X-boxet.
Vi ska till en hejdå fest nu, till 2 jobbarkompisar till David som ska lämna Lucasfilm...men fan, orkar inte egentligen... får se vad David säger. Kan slå vad att han egentligen vill stanna här och spela ändå höhö.

Kissies ::: Botchow

3 cute comments:

Karin said...

fasiken vad amerikansk du låter..hahaha....your american life as an american:)
Kan tänka mig ett kinesiskt barn är mindra än ett svensk. Låter så tiny.
Jag vet hur det är med TV-spelssjukhuset...har ju grejer på dataspelssjukhuset för tillfället.
Skönt att du kommit igång med all dans och sånt. Men förta dig inte bara.
oscarsgalan inatt/Puss

Jos said...

vad duktig du är! jag tänker alltid att jag borde börja träna, men jag får fan aldrig tummen ur... det är ju så svårt att kolla iväg, men skönt efteråt! jag tycker i och för sig att du är jättefin som du är, så känn ingen press att träna!

haha, ibland vill vi också bara hellre sitta hemma och spela! :D

pussar!

Gabi said...

Jag trodde aldrig du skulle svacka. Som jag minns det var du alltid påväg upp till gymmet med ryggsäcken :)

Från du började någon gång 2007 tills jag kom tillbaka nu i höst. Det är Ok att ibland tappa rutinen, för då har man en man som ställer lite ultimatum och nu kommer du på nytt gå dit hurtig några år framöver :)

Jag vill också dansa de där underbara danspassen. Har helt tappat min träning. För fattig för gymmet. Så nu väntar jag in våren och ska ta igen senaste halvåret på skogsslingorna.

Alex sa: Jäklar vilka lårmuskler du har :P Jaaappp, mina SF-sovenirer. Och de tänker jag behålla ;)

Augusti vännen, Augusti. Det är, låt oss se, 5 månader kvar nu! Ingenting. Säger vi.

MISS YOU SO HO MUCH.