Recent Posts

Tuesday, April 6, 2010

Zoo me Zoofia


Så fick jag äntigen sett min fina tjej förra veckan, efter nöstan 2 månader! Hon har blivit så stor nu min tös!
Jag gav hennes sena 5 års present vilket var en "zoo doctor" barbie! Hon blev minst sagt överlycklig av den! Så härligt att se när dom blir glada!
 
Vi träffade hennes klasskompisar på zoot, och även Steph och Dominic kom. Det var en trevlig dag, men jag tyckte så himla synd om en av Sofias kompisar-Sam. Sofia Kitty cat (hon älskar katter)och min Sofia är bästisar, så Sam var lite utanför, och om det är någon som vet hur det känns så e det jag! Först höll dom handen och ville inte hålla Sam i handen, hon sa inget, men jag såg i hennes vackra bruna stora ögon att hon blev så sårad..jag höll på att gå sönder! Så jag sa strängt till min Sofia att "Du får minsann hålla Sam i andra handen om du håller Sofia i handen!!"

Haha, jag är alltid på de svagas sida. Men jag mår vekrligen jättedåligt av det. Jag vet hur hemskt det är.

Ingen utfrysning på Johannisens skift!

Sofia öppnar nyfiket presenten




Lilla gorillan, så himla söt! Han busade runt i höet och ville leka me pappa Gorillan, men pappan bara stog där och glodde på babyn haha


Fina kängurun


Stackars isbjörnen i värmen. I en "bur" utan is!!

Skumma djur det där
Tåget som jag inte hade råd att följa med på haha
















Sofia Kitty cat, Sofisi och Sam

Alla kommenterar alltid på Sofisis hårfärg... så himla vacker och guldigt

 
 
















Min fina sockerbit

Lilla prinsen

1 cute comments:

Karin said...

så söt och så fina bilder.
det är bra Johanna, alla ska leka!
puss