Recent Posts

Sunday, April 11, 2010

I the mighty

Som många av er vet så är en av mina äldsta vänner härborta, Blake, med i ett as grymt band! Det går bra för dom nu, presis släppt en grym skiva, kanske ska ha med en låt i Tarantinos nya film, och har spelningar på Great American music hall. 
Där var vi igår. Har inte varit på deras gig på länge, men dom ör riktigt bra! Blake är verkligen GRYM på trummor, har aldrig sett någon trumma som han!

Iallafall, spana in deras hemsida, lyssna på deras music, och hey, kanske t.om köp deras skiva! Den kostar dryga 5 dollar tror jag det är. 30:-
Om någon är intresserad kan jag köpa den åt er och skicka hem.

http://www.myspace.com/ithemighty

5 cute comments:

Anonymous said...

Min första kommentar! Yeeaah!!

Anonymous said...

Min första kommentar! Yeeaah!!

Jos said...

Dom va faktiskt bra! :)

Puss

Karin said...

De är verkligen bra. Gillar dom! Hoppas de får stora framgångar.../puss

Botchow said...

Dom ar bra!!