Recent Posts

Monday, April 12, 2010

Röbörbör löten-Höjden av sjukhet


Ett smakprov på min och Saris humor.
Saknar dej Saris!!!


Lyrics

Dö bödde ingön pöj.
Vi hödde ingöt smör
Dö bödde inten pöj
Vi hade inget smör (röbörberna var ruttna)
Dö bödde ingön pöj, Vi hödde inget smör, Rabörberna va röttna

(Obs, låten är verklighetsbaserad)

4 cute comments:

Ljung said...

Jag kan säga så här... varje gång jag vill få mig ett skratt, eller bli på bättre humör, så går jag in på youtube och kollar på era låtar!!!

INGET kan få mig att nästan gråta av skratt så mycket som ni två!!!!

Ni är så otroligt sjuka, gulliga, bedårande, och GALNA!!!

Älskar ER!!!

moster till pannis
mamma till saris

Karin said...

Ni e´la för goa´...puss/

En mamma mitt i vardagen. said...

åhhh vill oxå :( sakanr er båda två!!

Botchow said...

hihihi, vi kan fixa ihop en sang nangang ocksa Helenis <3
Saknar dej me!!

Det e ju bra att vi ar underhallande iaf ;-)