Recent Posts

Thursday, April 15, 2010

Idag fick jag stora nyheter...

...Från Facebook. 

Först står där att "Frida****** Ska bli moster", vilket menas att en av mina bästa och äldsta vänner, ska bli mamma. Jag flippade totalt och skrek till allt och alla kändes det som. Hon läser inte min blogg, men GRATTIS min fina vän! Ungen er kommer bli URGULLIG ju! Rosa har tjötat om barn sedan 15 års åldern, så nu var det la fanome på tiden.

Sedan, presis under Fridas status, står där att en annan vän til mej, ska gifta sej och planerar bröllop. 
Någon mer stor nyhet som en behöver få hjärtinfarkt över?? Och jag hatar...HATAR att få reda på saker över Facbook. När jag blir me bäbis...Då kan ni minsann vänta er ett galet och högljutt SAMTAL från mej personligen!


1 cute comments:

Anonymous said...

Hahah, du har fel min käre vän ! Läser visst din blogg med jämna mellanrum för att se att ni har det bra och lever gott ;)