Recent Posts

Tuesday, April 27, 2010

Tinas ord...

tina kommenterade torsdag 7 oktober 2004

Hej gumman,får en tår i ögat när jag läser om ditt äventyr.
Påminner så mycket om Jessicas upplevelseextas över allt hon såg o var med om och mailade i extas hem om.
Var otroligt rädd om dig,lyssna till ditt hjärta och ta inga onödiga risker.
Njut och upplev!
Kramis Tina 

tina kommenterade tisdag 12 oktober 2004

Hej Johanna,nu har jag varit inne o läst din dagbok igen o blir bara så sugen att hälsa på dig där borta i värmen o solen.
Allt låter ju underbart,lite hemlängtan får du ju stå ut med,det går snart över.Ett år går så fort,njut varje dag.
Har varit hos Maria o Gabriel och han tog sina första steg utan hjälp när jag kom så nu går han för fullt,äntligen!
Ha ett underbart liv därborta.
Kram moster Tina

Hade totalt glömt bort att Tina kommenterade i min resdagbok, när jag först kom hit till det stora landet i väst. Tänk, då visste man inte att hon inte skulle vara här idag...
saknar dej Tina. Kärlek!

1 cute comments:

Karin said...

snyft...ingen visste då. Orden är värda guld idag. Puss/