Recent Posts

Tuesday, April 13, 2010

Jag säger bara en sak...

Wow.

Jennifer Hudson har verkligen lyckats. Viktväktarnas nya "modell" eller vad man kallar det. Hon var jättefin innan, en sådan som vekrligen passar att vara större, men nu, wow... en aknske ska börja på viktväktarna iallafall??

5 cute comments:

Bella said...

Du är ju redan smal! Du lyckades helt själv. Och valde det bästa alt - genom träning. Ingen risk för återfall.

Det är kul att se personer ändras, som med Jennifer, men glöm inte att hon haft ett helt team bakom sig 24/7 för att lyckas - för att kampanjen ska lyckas. Bjuder Viktväktarna på det med? ;)

Puss på dig min FINA!

Karin said...

hoppas verkligen inte du funderar på att bli smalare. vad ska du i viktväktarna att göra? Låt inte vikten stiga dig åt huvudet, utan ät rätt och rör på dig, så håller sig vikten på det du är nu.

Och så heter det kanske....inte aksnke! Puss/mams

En mamma mitt i vardagen. said...

Men halllååååå du får ju sätta in en före bild på tösa, ja har ju ingen aning om hur hon såg ut innan lantlolla som jag är :D moahhahahah

En mamma mitt i vardagen. said...

o föresten så håller ja me dom tidigare talarna MEN jag vet precis hur du känner det, så go for it sister om du känner att det är rätt! Puss

Botchow said...

Haha...jag har ingen direkt malvikt jag vill na, eftersom jag inte har en vag hemma och har inte vagt mej sedan jag var hemma i September forra aret. Va snalla ni e som tycker jag inte behover loosa mer vaikt, men jag vill fortfarande trimma kroppen lite mer...vill inte vara supersmal, inte ens smal, men flasket pa sidan vill jag ha bort hehehe... liiiiite till bara, sen bara muskler som behovs hehe