Recent Posts

Thursday, April 1, 2010

Det finns en gräns

Okej, någon gräns måste det ju finnas. Ett spel, där kvinnor våldtas??? Vad ligger det roliga i det???
Människor som spelar detta är fan inte normala. Och NEJ, det är inte samma sak som att säga att "om man spelar krigs spel eller spel där man skjuter folk, så gillar man att döda folk på riktigt"
Detta ÄR inte normalt, och folk som spelar detta har någon slags störning. Det är likadant som om det skulle finnas ett dataspel som gick ut på att man våldtar djur, eller torterar bäbisar eller liknande.

Fy skäms på Japan.

4 cute comments:

Ljung said...

Jag och Affe chockades över det också!! Satt och diskutterade det på kvällen... hur sné och sjukt vriden världen blir om DETTA skulle på nåt sätt vara ok att spela!!!!!
Det är sjukt och vidrigt... och den som väljer spela det där är INGEN jag skulle vilja känna!!!

Karin said...

reagerade med. och det är som lena säger, det är ingen man skulle vilja känna, den som spelar ett sånt spel. Och hade nån gjprt det som jag kämde, hade jag sagt upp bekantskapen med.
puss/mam

HDR-fotografen said...

Delar ut det på OneSwarm nu efter reklamen den fick av Aftonbladet, om någon är sugen på att tanka. Förövrigt ser jag ingen skillnad på ett sådant här spel och ett där man kallblodigt mördar någon, som t.ex. Hitman.

En mamma mitt i vardagen. said...

Japp det finns gränser och här är den dragen för längesen!! Helt sjukt