Recent Posts

Thursday, April 15, 2010

Bildregn från Bröllop.

Pratade ju som sagt med Rosies syrra idag och blev påminns att skicka iväg en DVD med foton från Rosie bröllop förra året. Kom på att jag missat lägga in massa av dom här! Dom är så fina och det ser så somrigt ut! Vill ni se de "proffsiga" bilderna jag tog kan ni klicka HÄR

Hela familjen Elfstrand

Nånting var visst askul. Men okej, jag var lite lullig av Margharitas också.








Nej, jag står inte på tå.


Tårtincidenten





      Ps1 :Kan inte fatta att min lilla Rosi ska bli mamma!!!
Ps2 :Damn vad jag vill ha tillbaka mitt blonda hår.

3 cute comments:

Ljung said...

GUD så vackra alla är, när det är strandbröllop på det här sättet!!! Jag och Affe drömde ju om det, men så ville jag ha FÖR MÅNGA med på bröllopet, och vi kunde ju inte betala för alla att ta sig utomlands heller... så det blev som det blev för vår del... Drottningholms slottskyrka. Inte fy skam det heller förresten. hehe

Men vackert som attans är det med strandbröllop.

Och du johanna, är sååå fin i ditt blonda hår, så jag håller med dig!!
(men med det betyder det INTE att du är ful i ditt mörka heller!!! Du är såååå vacker så!)

kram från mosterproster

Karin said...

hmmm, kommer ihåg att jag tjatade om dessa...till slut glömdes de nog bort. Men bättre sent än aldrig och du la ji ut några, om jag kommer ihåg rätt.
verkligen jättefina bilder.

Grattis Rosa, om du läser detta.

Du är så fin i allt, du vet väl att allt passar en skönhet. Men håret är urläckert, det håller jag med om. Puss

Jos said...

Vaa? Ska Rosi bli mamma? :D Va roligt! Hälsa grattis!

Shit vad alla gifter sig och skaffar barn :)

Du är så fin i det blonda håret ja, ser så somrigt å fint ut :)

Pusspuss!