Recent Posts

Tuesday, April 20, 2010

Helgen som var...


..Var jättehärlig! 
Den började med att David var hemma från jobbet i Fredags för han var "sjuk" (Vi stannade uppe till 4 på natten och kollade på LOST, vi är helt jävla obsessed med den serien nu. Ja vet, jag ligger efter... säsong 2 nu)

Lördagen åkte vi upp till Marin och Muir beach där vi hade picnic och sedan hajkade "Pirates cove" stigen. Jättevackert! Och sedan i Söndags hade jag Au Pair möte och sedan var det vidare till stranden för vädret var udnerbart!! Barn och hundar badade och lekte. Föräldrar kollade på. Tonåringar solade. 
Jag träffade en ny vän, en liten mullvads liknande filur som hade sin lilla grotta vid våran filt. Vi döpte honom till "Edgar the Mole" 
Han vår städade och höll på och greja. Gnagde en växt som han sedan drog in i hålet...måste vart stort därinne för han drog in en jävla massa. Sedan knuffade han ut sand...han var såååå söt och jobbade ihjäl sej verkligen! Jag la Davids äppelskrutt vid Edgars ingång, men han verkade inte tycka om Äppe..han knuffade bort den... Så jag hjälpte honom med växten istället.
Sedan bar det hemåt och det blev grillning på taket. 

Sånna här coola mol har vi nästan aldrig härborta!



1 cute comments:

Karin said...

Fantastiska bilder, ser underbart ut...och jag vill dit!!!