Recent Posts

Thursday, April 29, 2010

Bara en vanlig konversation mellan mej...


...och min fina make.

Vi sitter och pratar om bilar. 

David: "Yeah, i just dont want any asshole"
Jag: "you dont want any what?"
David: "I dont want any asshole"
Jag: "what..? You dont want any asshole??"
David: "yes, i asshole. I dont want any."
Jag: "ok, i dont understand, you dont want any ASSHOLE??!"
David: "No, not asshole!! HASSLE!!!! I dont want any HASSLE

Jag börjar såklar asgarva... min fina franska make som inte uttalar H:et så blir det ju "Assel" med Amerikanskt uttal, men David uttalar ju vissa ord med brittisk accent, och då blir det ju "Assol"= ASSHOLE

Det tog ett bra tag innan vi kunde lugna ner oss för vi garvade så mkt. Detta händer så ofta, jag vet inte om det är han som uttalar illa eller jag som hör illa. Men roligt är det.

3 cute comments:

Ljung said...

haha... sitter också och skrattar!

Jos said...

Hahaha, vad söta ni är :D

Pussar!

Karin said...

hahaha...skrattar än...:-D