Recent Posts

Tuesday, February 2, 2010

Sjukis

Jag som aldrig är sjuk... har blitt sjuk. Uscha.

David fick pyssla om mej lite (Det bästa me att va sjuk och ha en omtänksam man) Det gäller ju att utnyttja situationen till max. Massage, en tripp till affären och köpa choklad. Till restaurangen och hämta Take Out. Tänk hur han kommer pyssla om mej när jag är gravid!! Fan då ska ha bli min slav minsann mohahaha

Helgen var bra. 
Det är uppehåll här just nu så man har kunnats vistas ute iaf! Upptäkte lite nya "hoods". Lördags cyklade vi runt och hittade massa fina parker och mysiga ställen.
Outer richmond hade en historisk och gullig gammal biograf som vi såg "hurt locker" på. Sedan fanns där en egyptisk restaurang med magdansöser som vi ska spana in nån gång!
Vi har även spelat klart "resident evil 5". Grymt spel!! Det var i 2 intensiva veckor vi satt sida vid sida och spelade 2 player. 
Jag fick dock höra en hel dej arga kommentarer från David. Han tyckte att jag sög och då och då kom det ut lite fula ord haha
"Ahhh Johanna dont do that!! Shoot that guy!!" eller "Arrgghhh...you have to heal yourself. Heal yourself! Heal yourself NOW fod gods sake"
Jag segar mej ju ganska mycket och går gärna och letar efter skatter. Så tappar vi bort varandra och David blir attakerad av en zombie. Ja... David han tar spelet på blodigaste allvar vill jag lova haha. Jag bara garvar.

Vi upptäckte även en ny park, med fantastisk vacker utsikt över San Francisco och havet. Det är så fantastiskt med alla nya ställen man upptäcker här i stan! 

Outer Sunset district

Outer sunset, Golden Gate park och Outer Richmond på andra sidan




Inner sunset och Downtown i bakrunden



Här kommer några kort från när jag jobbade med Sofia sist... så stor hon blivit min flicka!



Vi hade playdate med tvillingarna! Dom har blivit så stora dom med!




Köpte även nya vantar! I lööve them!



Kissies ::: Botchow


1 cute comments:

Karin said...

så otroligt vackra bilder på utsikten. pusspådig/
http://karin-bildredigering.blogspot.com/