Recent Posts

Sunday, February 7, 2010

Napa Valley



Yo

En är tillbaka efter en fullspäckad LCC helg i Napa Valley.
Jag måste säga att jag var väldigt skeptiskt till detta. Hade mina fördomar och föreställde mej att alla LCCs (Utom jag och Rebecka) skulle vara snobbiga "Marin moms" som man kallar dom härborta. (Rika kvinnor, stay at home moms, välbetald make som jobbar. Har Au Pair, städerska, gardener etc. Själv gör marin mamman igent annat om dagarna än "errands" som att gå till gymmet, äta sallad me väninnorna eller får pedikyr.)

Men jag blev överaskad att det  blev "roligare" än vad jag trott! 
När vi kom upp på Fredagen fick blev vi bjudna på massa vin och minglade runt. Sedan vankades det buffe (Ap gott) Sedan var det dags för lite workshops. Det blev tid för lite minglen i baren efteråt men jag orkade inte så länge.

Rummen var mysiga, sängarna himmelskt bekväma och jag bodde me en LCC som jag tränade me i somras. Hon var trevlig och jäkligt pratglad. (För pratglad) 

Lördagen började 7.15am med en Zumba dansklass. Trodde jag skulle dö när jag vaknade och koordinationen hängde väl inte överdrived mkt med så där dags på morgonkvisten, men jag överlevde. Efter frukost hade vi workshops och föreläsningar, sedan blev det dags för en trerätters lunch och mera mingel. 
Lite mer workshops på e.m sedan tog jag en nap innan det var dags för en hyrd buss att ta oss till en restaruang!

Med ett glas vin i handen körde en fullastad buss ett kackligt gäng till Restaurangen Brix som var uuurmysig! Igen, 3 rätters och flödande vin. Allt gratis of course.
En trevlig kväll men tidig för min del. Begav mej till rummet redan vid halv 11 snåret och kollade på film på laptopen. 

Söndagen var det halvdag me workshops sedan begav i oss hemåt. Jag var så glad att komma hem till min Flumis som utrbrast att jag var så vacker och att han saknat mej! 

Men helgen tog musten ur mej. Jag är verkligen inte van vid så socialt umgänge hela tiden, man måste vara på topp, vara social och prata med ALLA. Därav de tidiga kvällarna. Jag behövder min egna tid.. orkar fan inte vara hur jäkla social som hellst.

Natti och Pussisar ::: Botchow

1 cute comments:

Karin said...

ÅÅÅ, vilken finfin blogg du har fått johanna. Fint textsnitt och ursnygg sida. Härlig färg med...så himla fin!!!
Kul att det varit lyckat. Man behöver ju vara socail ibland, även om det täy..haha:-D Vi hörs/puss