Recent Posts

Wednesday, February 24, 2010

Charmören Dominic


Imorse när jag halvt vaken gjorde kaffe ringde Stephanie och sa att hon var i stan! Så vi träffades och åt lunch på ett ställe, och drack juice och dessert på ett annat. Sedan promernade vi runt i solen. Jag fick äntligen tagit lite fina kort på den sötaste bäbisen!
Mammor, Göm undan era döttrar, för här är charmören DOMINIC!


Jag är så himla glad att ha Stephanie här! Min enda svenska vän... Fastän hon bor lite väl långt borta fär min smak (Utanför stan) Men vi är verkligen på samma nivå!
Vi ska öppna ett svenskt Cafe här i framtiden! Och hon vill bli weddingplanner, och jag wedding photographer. Vilken duo!! Plus att ho bara e såååå goooo och glaaaa och rolig! Puss på dej!

I fredags var vi förresten "ute". Vi åt på restaurang och sedan gick vi till en bar. Fast Steph tyckte det var hög musik och mkt folk och var trött. Haha, welcome to married life. Det e kul att vara ute... ETT TAG. Sen vill man bara hem haha.
Fast jag måste säga att jag LÄNGTAR efter att få svänga mina lurviga me mina girls i Sverige!


3 cute comments:

Bellis said...

My gooooooooosh. SO CUTE! Han är ju helt fantastiskt charmig. SAKNAR.

Han går! Med skor och allt. Tiden går bara för fort. Mor och son kan inte se lyckligare ut :)

Jag kan föreställa hur mysigt ni hade ihop den dagen. Guld-stunder. Jag vill ju gå bredvid, skratta, dra ett dåligt skämt. 3 men and a baby ;)

SAKNAR ER NÅGOT ENORMT. Jag vet inte hur jag ska ta mig tillbaka. Men tillbaka är jag en dag.

JAG ÄLSKAR ER!

Karin said...

vilken sötnos...:)Vilken tur att du har en kompis där...och kul att ni har såna planer. Håller alla min tummar för er.Puss/

Botchow said...

Bella, det e klart du e tillbaka har en dag :-) Och ja, vi saknar dej med! Det var ju just dom skamten - three men and a baby, som ar guldstunder!!

Puss baby!
Och tack Mamsy att du haller alla tummar :D Puss pa de me