Recent Posts

Tuesday, February 23, 2010

Jag blir så lack....

...På idioter som tutar på allt och alla. VAFAAAAN.
Amerikaner missbrukar fan tutan. Och jag kan erkänna att jag tutar också. Om jag har en anledning.
Men varje dag ser man bilar som tutar på bilar för minsta grej. MINST en gång per dag ser man något tuta bakom en bilist som vill svänga höger men som väntar på att en stackars människa ska gå över övergångstället. Hjälper det att tuta då? Svar nej. Vafan ska bilisten göra liksom? Köra på personhelvetet?

Likadant nu. Jag står i backen och ska köra vänster in i en avfart för att parkera. Men jag kan ännu inte svänga eftersom bilar kommer. Tro faan att bil jäveln bakom börjar tuta. Men vafan ska jag göra?? Svänga ändå och bli överkörd bara för den idioten inte har tålamod att vänta i hmmm...sisådär 10 sekunder?!?!

Faan va arg jag blev. Svor och spotta inne i bilen och gav honom fingret såklart och skrek i högan sky: "What the fuck do you want me to do you IDIOT?!?!" (Åt mej själv)
Om de inte hade regnat skulle jag fan parkerat där mitt i vägen och gått ut och skällt i ansiktet på honom. Nästa gång. Fou Shou.

Fan ta dom asen

2 cute comments:

Bella said...

Ja, vissa är inte så smarta. De är nog medvetna om att det inte gör skillnad, men passar på att göra lite väsen.

Men jag tänkte på, eftersom du själv inte kommer kunna ändra folkets attityd till det, så tycker jag att du ska le nästa gång det tutar.

Du ska vara fullt medveten om att det bara irriterar dem att de får vänta in några sekunder. Medan nu rycker på axlarna.

Nästa gång du är bilen de tutar på kan du blinka med lyserna - flörta. Tappa lite i backen, chockera. Och sedan vinka glatt när de kör förbi.

Så behöver inte du bli upprörd. Så kontrollerar du att det inte går ut över din vardag ;)

Maybe.. :)

Karin said...

Kloka ord från bella, som vanligt. Tycker med att du ska ignorera och t.o.m visa hur LITE bråttom du har. det är du som kör din bil, inte han. Om du blir arg, så har han liksom vuniit över dig:-D
och tänk på att du är i USA...det finns dom som blivit skutna för mindre än ett pekat finger.
pussokram Mams