Recent Posts

Tuesday, February 16, 2010

Fina sånger när man mist någon


Det har fortfarande inte sjunkit in i mej att min fina Moster inte finns här längre. Finns gör hon ju, fast på en annan plats...
Kommer nog inte fatta förräns jag är hemma I sverige och hela släkten e samlad, utom henne...
Letade sorg låtar på internet och hittade dessa. 

Lene Marlin, otroligt vacker!! Hennes röst, och texten....så fin....


Josh Groban som gjorde den otroligt vackra titelsången i filmen Troya. Hans röst är fantastisk! Denna låten passar väl kanske bättre in på en kärlek som gått bort, men allt annat är passande!

4 cute comments:

Bellis said...

Jättefina låtar.

Tårar.

Kram!

Ljung said...

Underbara låtar!!

Jos said...

Skrev en kommentar häromdan men jag va nog så trött och loss i huvudet att jag aldrig fick tryckt på skicka!

Gör ett nytt försök nu istället.

Jättefina låtar!

Jag tycker den här låten är så fin, http://www.youtube.com/watch?v=f_LKPg5YlKI med Sofia Karlsson. Texten kanske inte är så uppenbar men jag tycker den är så fin ändå.

Hoppas allt är bra med trots allt.
Massa kramar

En mamma mitt i vardagen. said...

Åhh...moster Tina, denna moster som jag aldrig fick äran att träffa men som jag genom era munnar känner att jag vet så mycket om! Har hon släppt taget nu...massor av tankar till dig och alla i din familj...tänk vad olika livet blir för oss alla...

Puss vännen...