Recent Posts

Tuesday, February 9, 2010

Rest in Peace

Nu är Moster Tina hos Änglarna.

Fina Moster Tina... jag kommer sakna dej så mycket! Jag kommer sakna alla dina galna historier. Det finns ingen som hade så knasiga berättelser som du att berätta. Du råkade med om de knasigaste situationerna.

Du har lämnat oss alla i stor sorg. Men vi vet att du finns här runt om oss iallafall! Vi vet att du vakar över oss. Presis som Moffa.

Jag vet att du kommit till en bättre plats. Till en ny värld! Tänk var spännande för dej att upptäcka!
Det är upp till oss andra nu att forsätta våra liv, fortsätta skapa nya liv.
Det kommer bli svårt till en början. Men jag vet att du skulle vilja att vi gick vidare, och levde varje dag till fullo. Ta vara på livet man har.

Jag saknar dej, och älskar dej. Fina Moster

Hälsa Moffa. Ge han en stor kram och puss från mej.

Kärlek.

Johanna

My Thoughts
 
Miss You

2 cute comments:

Gabi said...

Jag tänker på dig, och på hela din familj.

Jag tänker på Tina, och tror som du att hon har det bra på andra sidan.

Jag är så ledsen att det ändå skulle behöva ske.

Jag kan bara föreställa mig er längtan efter henne och den sorg ni känner.

Älskar dig vännen! Be strong.

Karin said...

Så fina ord, johanna. har läst för lena, sarah och mormor.Tårarna flödade..detta ska jag skriva ut och lägga ner på hennes begravning. puss och kram, vi hörs senare. Vi är hos Christer o Ingela idag7kväll, men loggar in sen.