Recent Posts

Tuesday, February 23, 2010

Unforgetable!

Jag har...blivit...kär!!
NAT KING COLE!!
Jag har hört talats om han såklart, men, Pinsamt, jag har faktiskt aldrig vetat vilka låtar han gjort.
Surfade runt på YouTube och sen klicka jag vidare, låt efter låt...som jag har hört innan, men inte vetat vem som gjort dom! GUD vilka kärleks låtar! Han kommer spelas på vårat bröllop i Sverige vill jag lova!! Thats a promise!



Denna låten är UNDERBAR!

4 cute comments:

Anonymous said...

Hej!
Ja, han är väl underbar! Jag gillar även när hans dotter Nathalie Cole sjunger med honom...efter hans död. Här har du länken...http://www.youtube.com/watch?v=2uRtNMFfF-g&feature=PlayList&p=5BD5EC62023DAF1F&playnext=1&playnext_from=PL&index=10

Sedan vill jag tacka dig för den fina länken till Josh Groban-låten, för några inlägg sedan. Min mamma gick bort några dagar före jul och så som han sjunger om...är just så vi tänker på henne...att hon finns i solen, fåglarnas kvitter och att hon sitter däruppe och tittar ner och hjälper oss.
Jag är ledsen att du och din mamma har samma jobbiga tid nu. (lustigt är - att jag hamnat på båda era bloggar utan att veta om det). Kram från Brittmari i Örebro

Karin said...

håller med.Han är störtskön. Härlig musik. Och som BM ovan skriver, lyssna på den med hans dotter. den är underbar.puss o kram från mams

Beklagar sorgen Bm, här ovan.
Vissa sånger är så tröstande, och denna låt tillhör det. Tyckte med att den var så fin, med vackra ord.
kram till dig/

Ljung said...

Föredrar den här versionen!! Kolla!!
http://www.youtube.com/watch?v=A8ZW4bI0Drw&feature=related

Anonymous said...

Jo...det är också bra. Jag gillar filmen...men, inte när publiken hörs...det var därför jag letade efter en annan. Jag vill ha närheten dem emellan utan att det hörs applåder osv.