Recent Posts

Sunday, February 14, 2010

Happy Valentines day

Så, innan vårat missöde med Polis jäveln senare under kvällen firade vi ju valentines med att gå på fin restaurang. Vi firade igår istället eftersom restaurangen vi ville gå till var full ikväll. 
Eftersom vi e så jäkla fattiga att jag inte köpa en ny fin valentines klänning så fick jag ha på mej kjol och top istället. Kände mej inte lika fin som vanligt... men den dög för fluffen iallafall. Det e ju de viktigaste :-)

Detta är redan våran 4:e valentines tillsammans! Helt sjukt vad tiden går!! Jag var helt bombsäker på att det var 3:e året... 

Iallafall så var restaurangen ASGOD! Och servitören var så snäll och uppassande och sa när vi gick att "you made me believe in love" haha. 

Nu sitter David och spelar Tv spel och jag ska ge mej på att baka en kladdkaka!!

Happy Valentines y'all!


David ser ut som en ekorre på denna...goshi goshi!

 

Okej så här satte jag på Timern i bokhyllan men håret fasnate i tre av Davids Nightmare before Chistmas leksaker så jag stog me huvet inne i bokhyllan och försökte trassla ur dom och typ kastade mej in i bilden. Därav den galna minen.

2 cute comments:

BellaBluee said...

Love!

Karin said...

...du är för rolig..haha
Och en skönhet kan gå i trasor, så de så!
Kul att se min almanacka, att den fick plats. Puss/