Recent Posts

Wednesday, February 3, 2010

Känner mej emsam....

Och vet ni varför?

FÖR ATT DET ÄR INTE EN ENDASTE JÄÄÄVEL SOM SKRIVER I MIN BLOGG LÄNGRE!!!!

Vafan har hänt. Bara mamma som kommenterar. Är jag helt jävla bortglämd härborta elller???

Nä nu e jag arg. Arg lessen och besviken.


 Ursäkta att man ser för jäävlig ut, men jag är nyvaken, osminkad, snorig och sjuk.

7 cute comments:

Ljung said...

Vad vore livet utan... MAMMOR!!!!


Heja mammorna i världen!!
hehe

kram på dig johanna!

Karin said...

haha...mammorna rules...:-D

Klara said...

hahah älskar bilderna :) saknar dig!

Unknown said...

ja, mammorna rules :-) Alltid sa trogna!!
Min fina Klaris! Saknar dej meeee!

Anna said...

jag känner ju inte dig men har fastnat för din blogg och tycker du har en mysig blogg och tittar gärna in här då och då,,
känner ju din mamma genom familjeliv och har säkert gjort någon bild på dig i någon av alla de trådarna vi var i och photoshopade.

Bellablueee said...

Sweeeedeheart. I do I do, ibland. Men alltid att jag läser dina inlägg, det ska du veta. Du har lyst upp fler än en dag för mig genom dina texter och bilder!

Du får krya på dig och inte känna dig så ensam. Pratade precis med Alex här, och vi satt och filisoferade hur en vardag i San Francisco skulle se ut..

"Tänk den gatan, och det huset, och den mannen och de privata skolorna för våra barn. Och den baren, och den chefen, och den framgången på det där företaget. Och så bokar vi biljetter till Sverige då och då, istället för att leva här borta och boka dem till San Francisco..;)"

Vad jag menar e, du lever redan den drömmen min kära vän!

Love love love love love love,

Bellis

Botchow said...

haha, Bellis, du ar sa gullig!! Och vad har hant med din blogg egentligen?? ;-)

Anna, va kul att du gillar min blogg :-D De tackar vi for!