Recent Posts

Friday, January 29, 2010

The OC


Upptäckte att The OC går i respris här. Från första säsongen. 
ÅHHH vilka minnen som kommer tillbaka! Det var innan jag åkte som Au Pair och jag ville sååååå åka till Californien! Var helt inställd på att mitt Au Pair år skulle bli som Tv serien, och vad nerkärad man var i Seth Cohen, eller ja, Adam Brody. 
Denna sången med Phantom Planet ger mej rysningar för jag älskade den så mkt! påminner om min första tid här!

Nu när jag kolla på TV serien tycker jag att skådisarna (Marissa och Summer speciellt) är fruktansvärd KASSA!!!!! Det e ju nästan pinsamt att kolla på haha!

Förresten, blev väldigt förvånad att se Micha Barton se ut så här nuförtiden. HOn som brukade vara smal som en...nål....



Jag tyker hon var waaaaaaaaaaaay för smal innan! Men den dära lila klänningen borde hon skrota faktikst.

1 cute comments:

Karin said...

kommer ihåg...följde hela serien.